TESZT - Vitamin Enriched Face Base


Mostanában sokszor írtam, hogy elégedett vagyok a bőrápolásommal, már csak egy jó szemkörnyékápolót kerestem. Most úgy tűnik, azt is megtaláltam, de még próbálgatom, több időt adok neki, hogy bizonyítson :) Vettem viszont egy szuper arckrémet (bázist?), amit szeretnék nektek megmutatni! Most a MAC Studio Moisture Cream-et használom, már abból is beszereztem az utánpótlást, úgyhogy eszem ágában sincs leváltani, de az egy gazdagabb shea vaj tartalmú krém, ezért kerestem egy könnyebbet. A Bobbi-s krémekkel már régóta szemezgetek, mert nagyon jó, könnyű textúrájúak, és a csomagolás is csillagos ötös, de ami végül döntött, az az illat... :DD Ennek a Vitaminos krémnek egyszerűen isssteni finom grapefruit illata van, és az állaga is zselés-géles, úgyhogy ezt választottam :)


Csomagolás: 50 ml-es a kiszerelés, és a tégely nagyon elegáns: átlátszó, üveg hatású műanyag borítást kapott, melyben áttűnik a sárgás krém, a tetején pedig egy nagyon szép cirádás Bobbi logó van (részemről több ilyet vihetnének a termékekbe, nem szeretem a kőminimált, amit nyomnak :) ).

Textúra: ahogyan írtam, nagyon könnyű, nem annyira puha, mint egy gél, inkább olyan, mint egy zselé, amiről az ujjad "visszapattan". De ha picit erősebben belenyúlok, akár a vaj, az ujjamon marad a megfelelő mennyiség. És az illat, ahogy írtam... ahhhh! Gyógynövényes grapefruit, számomra egyszerre frissítő és nyugtató  hatású :)

Hatás: először is, akkor tisztázzuk, hogy ez egy krém vagy bázis? Szerintem mindkettő :) Nem a szó szoros értelmében vett primer, Bobbi sem oda sorolja, de egy olyan hidratáló, amely tökéletesen előkészíti a bőrt a sminkelésre. Plusz ajánlja nappali és éjszakai krémnek is, és én is feltettem néha estére, amikor nem akartam leterhelni a bőröm zsírosabb krémekkel, de kicsit feszült lemosás után.
A benne található shea vaj azonnal hidratálja, puhítja a bőrt, a karotta kivonat és az A vitamin komplex pedig eltünteti az apróbb vonalakat. A C és E vitamin véd a környezeti ártalmaktól, a csodás illatról pedig a már említett grapefruit és muskátli gondoskodnak. 
Én már nagyjából húsz napja használom, és nagyon szívesen nyúlok érte, mert annak ellenére, hogy mennyire könnyű, mégis szuperül hidratálja a bőröm. Tényleg tökéletes smink előtt, mert gyorsan beszívódik, és kiváló bázist képez az alapozó eldolgozására. Viszont nem vagyok benne biztos, hogy a grapefruit olaj miatt nem fénylik-e át, mivel most kezdtem új alapozót is használni (Estée Lauder Double Wear TESZT), ami állítólag 15 órán át tart, de nekem 5-6 óránál kifényesedik, viszont annak lehet hogy ez a krém az oka. De azt már az alapozó tesztben is említettem, hogy 25 után már inkább a bőröm legyen hidratált és néha le kelljen púderezni, mint hogy 10 év múlva futkozzak a plasztikai sebészhez, mert azt már krém nem szedi rendbe :D





Összességében nagyon megszerettem ezt a krémet, mert a hatása is kiváló, és az illata is teljesen felpörget, sokszor csak úgy szagolgatom, mint egy drogos.... :))
Hamarosan pedig jön a szemkörnyékapoló tesztje, illetve a kedvenc MAC krémeimről is csináltam egy összefoglalót, mert télen abszolút kiemelt szerepe van a hidratálásnak!

Ti mit használtok ilyenkor?