Teszt - Clinique Chubby Stick Intense Plushest Punch vs. MAC RiRi Pleasure Bomb



Megint bővült két új rúzzsal a rúzsgyűjteményem, de most már tényleg igyekszem leállni :) A kedvenc pinkemben pompázik mindkettő, és úgy gondoltam, egy poszton belül mutatom be őket, még ha meglehetősen különbözőek is. Azért sem akartam külön posztot szánni a RiRi rúzsnak, mert már a megjelenés napján sold out lett, és online is 10 perc alatt kapkodták el :(
A Clinique Chubby Stick pedig régóta érdekelt, mindenhol azt olvastam, hogy bár vannak nagyon jó drogériás rúzsceruzák, mégis az úttörő Chubby Stick a legjobb, ezért vettem egyet. Nagyon nehéz volt dönteni, hogy a sima, lágy fedésű, ajakápoló vonalból válasszak, vagy az új, intenzív vonalból, hiszen az is krémes, és az erős színeknél nem a kedvencem. Végül mégis emellett döntöttem, mert ez a szín volt a legszebb, és az állaga is elég zselés, tartósnak ígérkezett.



Csomagolás: a Clinique rúzsceruza a szokásos púderszínű-virágos dobozban található, ami szerintem nem éppen a legfiatalosabb megoldás, de mégis tetszik. A ceruza vastag, színe tökéletesen megegyezik a rúzséval, és a végén található ezüst borítás nagyon szépen elrejti, hogy ez maga a csavaró rész. Mivel a Pleasure Bomb a RiRi Hearts MAC Holiday kollekció része, ezért fehér-arany fényes borítást kapott, és RiRi aláírása díszíti - még a rúzsba is bele van vésve, imádom (mármint az ilyen részleteket, Rihannáért nem rajongok :) ).

Textúra: a Chubby Stick lágy, krémes, a fedése építhető, és azonnal hidratáló érzetet ad - viszont azért írom, hogy 'érzetet', mert a lemosása után nem éreztem, hogy az ajkaim hidratáltabbak lennének, mint előtte. A MAC rúzs textúrája matt, bár én azt mondanám, hogy van egy kicsi szatén fénye, és elég krémes, úgyhogy nagyon jó érzés viselni.

Tartósság: egyenesen arányos a textúrával: sajnos a Chubby nem egy atombiztos darab, bár reménykedtem hogy megfogja az ajkakat, és csak a fénye kopik, de sajnos nem így lett. Egy evést biztosan nem bír ki, erre érdemes odafigyelni! Inni is csak szívószállal... :) A matt textúra hozza a szokásos tartósságát, és mivel kissé krémes, nem szárítja az ajkakat, és nem is morzsolódik le.

Szín: mindkettő egy erős fukszia, bár a Clinique kevésbé hideg tónusú, mint a MAC, ami nagyon intenzív, nagyon hideg, és nagyon vibráló :)

Ár/beszerezhetőség: a RiRi Pleasure Bomb limitált, és ha jól tudom, már nincsen sehol, az ára 6400 Ft.
A Clinique 5200-5400 Ft, és kapható a CL szaküzletekben, illetve a nagyobb parfümériákban.







Összességében: nem tudom őszintén letenni a voksom egyik mellett sem, mivel a két textúra homlokegyenest más, ezért eltér a hatás és az érzet is - és bár a hidratálás a tartósság rovására megy, de egy Chubby Sticktől nem is vártam, hogy kibírjon 6-8 órát. Színben a RiRi Pleasurebomb a nyerő, mert imádom az intenzitását, hogy már-már világít. Viszont télen elég száraz az ajkam, és sokat viselek matt rúzsokat, úgyhogy biztosan pihentető lesz néha feltenni a Chubby-t :)

(Remélem, semmit nem hagytam ki, mert a poszt elszállt és újra kellett írnom... :)

Ti melyikre szavaztok?
Vettetek valamit a Riri kollekcióból?
Van már Chubby Sticketek?