Napi Smink - Spoiled Rich




Régen csináltam már színes sminket, de ezt megláttam Valerie Vixen instagramján, és ihletet merítettem belőle :) Mostanában megszerettem az Expensive Pink szemhéjpúdert, ami a mozgó szemhéjon van, és ezt vadítja meg az élénk lila. Hozzá erős tusvonal (lett benne egy csúnya törés, amit nyitott szemmel nem láttam....), barackos pír és rúzs. A szememre dupla műszempillát tettem, most teljesen odavagyok a pillák egymásra pakolásáért! :) Az egyik egy ágas bogas, a másik egy tincses verzió, így együtt pedig nagyon szépen mutatnak. A képek meg megint bénák lettek, mert hol sütött a nap, hol felhős volt az ég... :D




Használt termékek:

Arc: Estée Lauder Double Wear alapozó és púder - 1C1 Cool Bone
MAC Pro Longwear Concealer NC15
MAC Pro Sculpting Cream - Coffee Walnut (limitált, de most ismét kapható)
MAC Powder Blush - Equilibrium (limitált)
MAC MSF - Perfect Topping (limitált)

Szem: MAC Paint Pot - Painterly
MAC szemhéjpúderek: Star Violet, Nocturnelle, Parfait Amour, Nylon, Expensive Pink, De-Vill (Venomous Villains LE), Gleam, Spoiled Rich Ron Ron Run (Archie's Girls LE)
Paris Berlin száraztus és fekete szemceruza
Red Cherry #DW és Claire's műszempilla

Ajak: MAC patentpolish Lip Pencil - Revved Up


UPDATE: szerintetek a blogger retusál? Vagy ennyire lebutítja a képeket? Mostanában látom, hogy feltöltés után tiszta homályos az arcom, pedig esküszöm egyáltalán nem photoshopolom a bőröm, nem is tudom hogyan kell... Egyszerűen csak összerakom a képeket meg ráteszem a feliratot. Most direkt megnyitottam a poszt mellé a saját képnézegetőmben az adott fotót, és egyáltalán nem ilyen vacak homályos :((( Én ezt nem értem?! Más is észrevette már?